Tuesday, May 24, 2011

Gangsta

Nicolas ja Warrick
 Vaja kellestgi lahti saada? Benriya saab sellega hakkama. Väikese tasu eest muidugi. Kuigi Benriya koosneb vaid kahest inimesest (kellest üks on kurt) on nad võimelised iga probleemiga toime tulema.

Kuigi sellest mangast on väljas vaid kaks peatükki olen ma sellesse peaaegu et armunud. Kui see sama moodi jätkab siis saab sellest kindlasti üks mu lemmikutest.

Mis mul selle manga juures nii meeldib? Esiteks on see manga väga mõnusas stiilis joonistatud. On olemas küll ja küll mangasid ja koomikseid (eriti just vanemaid) mida ma olen seetõttu lugematta jättnud, et nende stiil mulle põrgugi ei meeldi. Teiseks meeldivad mulle Gangsta peategelased Nicolas ja Warrick. Nicolas on tõsine ja vaikne, Warrick aga vastukaaluks jutukas ja muretu. Nicolas on endine palgasõdur, kurt ning võitleb samurai mõõgaga, Warrick on ühest silmast pime ja töötab nädalavahetustel gigolona. Story kohta ma kahe peatükki põhjal midagi muud ei oska öelda kui et siiani on väga huvitav.

Gangsta saab lugeda Mangafox'ist, kui soovi on. Mina igatahes jään järgnevaid peatükke ootama.

No comments:

Post a Comment